torsdag 15. mai 2008

Award i luften..



Jeg har fått en award hos Karna og den setter jeg virkelig pris på, det er slikt som gjør en litt ekstra glad i hverdagen.
Nå er det slik at skal en skal sende denne videre til andre kreative bloggere, like vanskelig hver gang men denne gangen blir det:
Merethe en kreativ venninne som er kjempedyktig med symaskinen.
Mor Grethe for hun er en dyktig fotograf og så er hun så flink til å strikke de lekreste ting.
Bare Mona for at hun er en inspirasjon innen quilting,hun syr utrolig mye lekkert.
Så til sist har vi Maskerne flyver en utrolig flott blogg med masse fint innen strikking, det hender hun syr litt også.
Til alle, takk for inspirasjon!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for Awarden. Det setter eg pris på. Som eg har sett, har du laget masse flott i det siste.

Ja eg har så smått begynt med blogging igjen. Tar det som kommer. Men på håndarbeidsfronten er det helt dødt her. Har kjøpt et nytt mønster i dag, så eg for se hva som kommer ut av det.

Ha en fin kveld i solskinnet

Råkketårnet sa...

Oj oj.... tusen takk. Så overraskende:o) men jammen meg koselig.

Jeg har vært litt slapp til å blogge i det siste, hatt litt bloggtørke, en følge av hektisk familieliv. Nå står 17. mai for tur. Jeg skal iallefall huske å bake kake i år. I fjor kom jeg på det kvelden før kl. 23.10. Trodde jeg hadde alt under kontroll, men akk.... det ble litt hektisk da!
Akkurat nå holder jeg på å motiverer meg til å prøve bunaden før jeg legger meg. Helt motløs, for jeg er sikker på at den har blitt enda trangere dette året. Og jeg gidder ikke å gå en hel dag uten å puste!

Ser du har strikket STS. Jeg har også kjøpt Wrap Style, men gruer meg litt til engelsk oppskrift. Så du skal se jeg kommer til å mase på deg, for min engelsk er helt elendig!

Ha en fin 17. mai...... og igjen.... tusen takk!

[morgrethe] sa...

Huff... nå skjedde det igjen. Det var visst min mann som var logget på..... på min pc.... hmrf! Det er altså ikke han som har skrevet over her..... men meg.... morgrethe. *litt oppgitt smil*

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Grattis med flott award!!!
Alltid koselig det!:)

Den strikkepinnemappa var flott! Det skulle jeg virkelig trengt selv, her ligger alt hulter til bulter... typisk meg...

Ønsker deg en kjempefin kveld, og en Finfin 17Mai-feriring!
Klem fra chatrine:)