søndag 13. januar 2008

Er blitt nominert...


til denne prisen: Er blitt nominert av Marita, Yvonne, Annie,Gurimalla,og Merethe og det synes jeg er kjempekoselig. Nå er det slik at en skal nominere videre 10 blogger,vel det er vanskelig..Det er jo så mange flotte inspirerende blogger der ute! Vel, vel, her kommer en liste over noen..
Merethe`s hobbyblogg, en kreativ venninne med samme interesser som meg.
Madir en fantastisk quilte blogg.
Timotei blir så inspirert av henne..
Anne-Grethe for alle sine flotte lappearbeider.
Bare Mona spennende ting hun lager.
Berit jeg er svak for alt som har med quilting å gjøre..
Blåbærtua hun syr veldig mye fint.
Krealiv en kreativ dame..
Annie`s Choice hun syr de lækreste ting..
Marihøna hun lager slike flotte luer.

7 kommentarer:

Alma Merethe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Alma Merethe sa...

Takker så meget for det, og tar i mot prisen....

Klæm :)

baremona sa...

Tusen takk for awarden :) Det var veldig hyggelig!! Og takk for flott blogg med masse inspirasjon :)

Blåbærtua sa...

Tusen takk for awarden.Hyggelig. Jeg koste meg med en gjennomgang av hele bloggen din i går.(inkl. den gamle) Så mye fint du har laget!

@afjo72 sa...

Hei - må bare kommentere den søte snømannen du har laget. Jeg klør i fingrene etter å forsøke jeg også, ser at det ligger så mange fine eksemplarer rundt forbi :o)

Ha en fin dag!!

pip sa...

Tusind tak for prisen, må også give dig den igen, da jeg så at du have nomineret mig havde jeg lige siddet og tænkt på at give den til dig, så hermed jeg har nomineret dig også.

Timotei sa...

Tusen takk! Så koselig at du tenkte på meg.