mandag 18. februar 2008

Pynteposer med vindu....





er et av AnnAKa`s nye mønster. Synes det var et akkurat passe lite prosjekt å ta til med. Jeg hadde noe kaffestoff liggende, ikke så mye, men akkurat nok siden en ikke trenger så mye stoff til disse posene.

Jeg er veeldig glad i Nescafe`s porsjons kaffeposer og den mellomste posen passet jo perfekt til å oppbevare de i.
Posene var artige å sy og jeg tror jeg må prøve meg på den største størrelsen også( har sydd liten og mellomstor)Ser den for meg til bruk på syrommet med trådsneller i og div. andre sysaker....
Stoffer har en da nok av....(eh, iallefall jeg :)




13 kommentarer:

pip sa...

Sikken nogle smarte poser, og så med vindue i, dejligt så kan man se hvad der er i, hvad er det der er brugt til vinduet ? tyk plastik måske ?

ChatrinesLiving sa...

Så stilig! Disse har jeg aldri sett før, men så lekkert og smart!
Kaffe må man jo bare ha! I alle varianter;)
Ha en super dag1
Klem fra chatrine:)

Anonym sa...

Flotte poser... Ja stoff og mønster ligger klar hos meg også...

Nå holder eg på med det duken med høner på som AnnAKa har nettopp har slippet ut. Men eg mangler kroklisser, som er så vanskelig å få tak i fortiden. ;)

Det er artig å sy noe man liker..

Ha en fin dag!!!

Inger sa...

De ble flott disse posene. Har mønsteret liggende, men har utsatt alle nye prosjekter til slutten av måneden. Ha ei fin uke.

Hobbygåsa sa...

Så stilige! Jeg må nok bare trene ser jeg, så jeg kan ta til med enda mer spennende prosjekter.

Anonym sa...

Jeg liker godt det mønsteret der, spørs om jeg ikke må på shopping igjen. Likte godt stoffvalget ditt (sannelig har jeg ikke samme stoffense selv!)

Lovise sa...

Fine ting. Jeg pleier også å kose meg med den kaffen, og de små posene er også ypperlige gaver til en venn når man får lyst til å glede noen. Jeg putter gjerne noen sånne, noen lys og servietter i en selvsydd pose, og det gjør stor lykke:)

Inger sa...

For noen knærsje poser. Tror snart jeg må lære meg å sy jeg også :o)

Jane sa...

Næh hvor er de smarte, sådan nogen har jeg godt nok aldrig set før. Superflot!

Blåbærtua sa...

Flotte poser i nydelige stoffer.

Fingerbølla sa...

Hallais.
For en koselig blogg du har, masse spennende du pusker med. De stripete vottene e helmaks, hvor kommer det mønstret fra? Har sett flere som strikker akkurat de.
De posene med hull va knall de også, også så flotte broderi laget av ungene:) Håper at det er greit at eg legg deg t bloggan mine, så kan eg kjike innom en annen gang. Tjohei.

LAPPEQURI sa...

Posene var kjempe flotte:-)
Ha ei kreativ helg:-)

Unknown sa...

Hei!
Det var noen tøffe poser. Kan du fortelle meg hvor jeg kan få tak i mønster og stoff?
På forhånd takk
Hilsen Solfrid