onsdag 20. februar 2008

Kreative unger...

Må bare vise litt av mine barns kreativitet.....
Bildet har min sønn på 10 sydd på skolen,de skulle
lage noe kreativt og han var den eneste som sydde noe. Han fant bilde av en klovn i en bok og laget denne. Fin, ikke sant? Får prøve å hjelpe han å lage noe fint av denne..

















Dette er bilde av hva min datter gjør når hun skal spise helgefrokost, hun er av de som koser seg med maten og kan sitte leenge ved matbordet. Av og til så lenge at vi finner på å forlate bordet, da hun hadde forlatt bordet og jeg skulle rydde av fant
jeg dette synet. Det heter seg jo egentlig at en ikke skal leke ved matbordet, og det var jo helt tydelig hva hun hadde gjort....Jeg bare måtte ta bilde...

11 kommentarer:

Lovise sa...

Herlige unger. du. De ligner sikkert på sin mamma.
kos deg med dem, de blir alt for fort store.
Ha en fin dag.

@afjo72 sa...

Hehe, artige påfunn. Den klovnen kan det jo virkelig bli noe fint ut av også - flink gutt! :o)

Elsker de søte små kaffeposene dine under her. Nesten så jeg kjenner at det klør i symaskinfoten, hehe

Ha en super uke!! :o)

Anonym sa...

Det var nu en søt klovn som ble sydd på skolen. Nå får mamma ramme den inn med litt stoff og ramme til han.

Litt leking til maten er jo kjekt, når ikke mor og far ser på..

Anonym sa...

Skikkelig kreativt. Moren er ikke helt fantasiløs hun heller. Mye flott håndverk på sidene dine.

Lene sa...

Ja, du - kreativ mams og kreative unger. Så masse fin inspirasjon på bloggen din. Har jo egentlig ikke tid til å blogge for tiden, jeg - men en liiiiten sniktur iblandt er lov ;)

Så koselig at du følger meg på nybloggen din. Jeg gleder meg til å følge deg videre også :)

Men nå først eksamen - og så Spanias solkyst i to uker :)

Vi blogges :)

Inger sa...

Flinke og kreative unger på hver sin måte. Riktig søtt.

silje-sin sa...

Hei:) Tusen takk for den koselige hilsenen du la igjen hos meg:) For en koselig blogg du har,og så mye fint du lager! Klovnen sønnen din har laget var kjempefin:) Ha en riktig god helg! Klem fra silje

ChatrinesLiving sa...

Så hærlig! Klovnen var jo knallfin, og hun da med mat-bordet:) Jeg må nu bare le litt her jeg sitter;)
Ha en superfin helg!
Klem fra chatrine:)

Teraks sa...

Åh - så mye flott du tryller fram!!Fant hit etter overskrift spørsmålet ditt på HB. Lagerer deg som favoritt asså, må inn hit mer!!
Ha en strålende og flott uke!!

Timotei sa...

Klovnen var flott da! Og skikkelig artig det nederste bildet der! Minstemann hos oss er også sånn. Trenger litt mere tid ved bordet enn oss andre...

Anonym sa...

Heisann. Innom og titter, og for å ønske deg ei god helg :)
Ronille