fredag 14. november 2008

Lappesøm og høstkos.

Nå er det lenge siden det har skjedd noe her inne, men det betyr ikke at jeg ikke holder på med noe handarbeid.

Plages veldig med en skulder for tiden, så det setter en effektiv stopper for å få fullført store prosjekter, både innen strikk og søm. MEN litt småting er det blitt anledning til, sirkelpunger, klemmepunger og div. tolalettmapper er moro å sy.

Ellers koser jeg meg med høstkos og alle de flotte bloggene som finnes der ute, setter pris på alle kommentarer jeg får, men er kanskje litt sløv på å legge igjen spor etter meg hos dere, skal prøve å skjerpe meg....

8 kommentarer:

Anonym sa...

Masse fint du har sydd. Ha ei fin helg :)

Linda sa...

Hei!Koselig med små prosjekter på høstmørke dager.God helg!
Hilsen Linda :))

Timotei sa...

Så stemningsfullt det nederste bildet var! Masse fine småting du har laget! Jeg har også veldig lyst til å sy slike klemmepunger. Ønsker deg god bedring med skuldra og en riktig god helg!

baremona sa...

Søte klemmepunger du har laget!! Har aldri forsøkt lage slike men de er jo bare så fine! Ha en koselig lørdagskveld!

Lovise sa...

Heisann.
Håper skuldra di er bedre, for ikke noe er verre enn å ikke holde på med det en har lyst til....

Fine bilder.
Kos deg i novembermørket.

Inger sa...

Så flotte klemmepunger du har sydd! Greit med småprosjekter også. Ønsker deg god bedring med skulderen :)

Anonym sa...

Hei
jeg fikk tilsendt en award,den skulle deles ut videre, valget falt på noen av de bloggene jeg besøker mest, så på siden min ligger det en til deg.
-Anneli-

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Så mye fint du holder på med!
Ikke så flink jeg heller å legge spor etter meg... sånn er det nå avogtil;) Ikke alltid har man tid for alt, og nå er vi jo snart inne i den travle juletiden, og for min del blir det mest jobbing, og lite hjemme. Og lite blogg...
Ønsker deg nå en riktig fin dag!
Klem fra Chatrine:)