søndag 24. august 2008

Awarder og et lite jubileum.

Det har vanket awarder i massevis, fra Alma Merethe og Merete Veian dette setter jeg umåtelig stor pris på. Jeg har fortsatt problemer med å plukke ut noen å sende videre til, så jeg sender de tilbake og gir de til alle de som av og til stikker innom bloggen min. Kjempekoselig at dere tar dere tid i en travel hverdag.

Har oppdaget at jeg har hatt et aldri så lite jubileum på bloggen, besøkende nr. 10000 !! Denne besøkende ble faktisk Alma Merethe.

Er helt forbauset over antallet besøkende og ønsker dere alle velkommen igjen.





Introducing the Wylde Women Award to give to your favorite Wylde Woman blogger.

Here are the rules:
1. You can give it to one or one hundred or any number in between -it's up to you. make sure you link to their site in your post.
2. Link back to this blogsite,http://www.tammyvitale.com/ so she can go visit all these wonderful women

Ingen kommentarer: