søndag 20. april 2008

Vennskapsugler.

Liv-Toril inviterte fredags kveld til en koselig sykveld. Vi skulle sy vennskaps ugler, ca.60 damer meldte sin interesse. Mine ble ikke ferdige da jeg rett og slett manglet knapper til øyne, måtte hjem og besøke mamma, hun har en hel boks full av de og jeg fant noen jeg kunne bruke.

Uglene var utrolig enkle og morsomme å sy. Både mannen i huset og ungene har "bestilt" sine egne eksemplarer.(synes jeg ser uglene for meg på kontoret til gubben, lol)

Størrelsen på uglene er pittesmå og lett å plassere hvor en måtte ønske.

6 kommentarer:

Eva sa...

Så søte ugler! Og sjalet ditt ble nydelig! :)

baremona sa...

Så søøøte ugler!!! veldig dekorative!!

Lovise sa...

De var nå jammen søte da:)

Anonym sa...

Åhhh disse ble jo så nydelige da.. og sjalet ditt. Helt flott.

Solstitches sa...

I love all of your pincushions. The little owls are just too cute.
Everything you do is so very nice.

Margaret

Lemi sa...

hei hei kor finn æ mønster på uglene??

hilsen lene