søndag 1. mars 2009

Fingervanter og skjerf i Noro.

Jeg har sett mye fint strikket i Noro, og utpå høsten i fjor dalte det ned noen nøster i postkassen min. Planene var mange men nøstene ble liggende, hadde ikke nok garn til store prosjekt, så det fikk bli noe smått noe... Iallefall kom jeg over mønstret på dette skjerfet, når det var ferdig hadde jeg fortsatt et nøste Noro til liggende, og det ble det heklet fingerløse vanter av. Jeg elsker farge overgangene i dette garnet. Godt jeg fortsatt har et par nøster til liggende:)



6 kommentarer:

Inger sa...

Det var bare helt nydelige farger på det garnet du har brukt. Og det skjerfet er jo så flott, har linket mønsteret på dette tidligere, men ikke kommet i gang.

Smart med pulsvarmere til. Ha en fortsatt fin søndag i finværet.

Merethe sa...

Så fine pulsvarmere. :)

Anonym sa...

Så flink du er.
Så fine pulsvarmere. Som alltid de små detaljene som gjør susen, som de små hekleblomstene.

Og herlige farger

Anonym sa...

Utrolig flott garn, brunt og blått er nydelig sammen. Og resultatet ble jo kjempebra, falt spesielt for skjerfet.

Stubbetufsa sa...

Nydelige farger, enig!

Janne i Fagerlia sa...

Så nydelige ting!