lørdag 27. september 2008

Uvær og heklerier...

Her i nord er det storm, styrke 22 og banker på, vi er jo vant til det her oppe, men det er jo litt spenning i luften (bokstavelig talt) når den første høst stormen er på tur.

Det er begynt å blåse, men det værste gjenstår vel. Det hadde ikke vært
så værst å kose seg inne på en sånn dag, men jeg skal på jobb i ettermiddag i hjemmetjenesten....



Nå har jeg også endelig fått ferdig den heklede jakken jeg har hatt liggende.

Jeg har improvisert litt etter et mønster funnet her den heter hæklet babytrøje, jakken er egentlig i baby størrelse og det å få den til å passe min 7 åring v ar en utfordring.

Tenkte egentlig å lage ermer på den, men det fikk jeg ikke pent til, så da ble den uten ermer, det er jo egentlig moderne nå, så da passet det jo flott...



4 kommentarer:

Anonym sa...

Deilig med mye vær bare ikke trærne ramler over husene! Nydelig jakke.

Blåbærtua sa...

Så fin den ble. Du er utrolig dyktig.Høsten er her ja. Koselig innevær, og tid for håndarbeid. God helg:O)

Anonym sa...

Ble riktig så lekker jakken. Ønsker dg en forsinket god vakt , kanskje du har arbeidshelg . jeg også jobber i hjemmetjenesten , så jeg vet hvordan det er å farte rundt i all slags vær og vind.Men kjekk jobb er det ;-)

Janne i Fagerlia sa...

Den ble riktig så søt,den jakken din. Den er jo topp moderne, samtidig som den også har litt "preg fra gamle dager" over seg. Her i Kristiansund har vi også fått føling med ruskeværet. Det er vind og store nedbørsmengder, men klager ikke likevel. Sommeren og høsten(så langt) her vært kjempefin.