tirsdag 5. august 2008

Liten handduk til kjøkkenet.

Atelje Margaretha har mye fint av broderier.
Katalogen kommer to ganger i året, da er gleden stor i hjemmet,da setter jeg meg ned med kaffekoppen og riktig koser meg med inspirasjon.

Handduken jeg nå har sydd ble påbegynt i fjor, men så mistet jeg mønstret (rotehue som jeg er) og da ble den liggende. Heldigvis fikk jeg tak i mønstret igjen og kunne gjøre den ferdig. Det er ikke noe stort prosjekt, så det var fort gjort. Jeg har kun et lite luksusproblem synes egentlig den er for fin til å brukes. Har foreløbig hengt den på ovnsdøra til pynt...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Skikkelig søt, den likte jeg.

Anonym sa...

Så flott den ble. Du skal bare bruke håndduken. Da blir den finere å finere.

Ha en fin fin kveld.

Anonym sa...

Veldig fin, ble den! :-) Jeg ville tatt sjansen på å bruke den, jeg - den tåler sikkert både bruk og vask!
Ha en fortsatt fin uke! :-)

Janne i Fagerlia sa...

Nyydelig ble den! Samtidig er det jo så koselig å pynte med noe hjemmelaget!

Janne

baremona sa...

Så fint håndkle!! Det er virkelig gøy å brodere!!Og så fin brikke du har laget! Nydelige farger! Yo-Yo er har jeg også laget noen av men jeg har ikke helt funnet ut hva jeg skal bruke alle sammen til ennå...

hvorfor ikke... sa...

Det var bare kjempefint!
Den katalogen må jeg få tak i,liker å brodere litt jeg også;) har du noe adresse?

hvorfor ikke... sa...

Sånn var det, ja...nå er katalogen bestilt...Takk for tipset;)
smil Torunn