mandag 9. juni 2008

En sommerpyntet solskinnsplass.




Her i nord er det fint å bo, men akkurat her jeg bor kan det være litt vel mye vind av og til. Når solen skinner og jeg vil sette meg ned for å bli litt brun og lekker, må jeg ofte lete etter en lun krå. (i Lofoten kaller vi krok for krå)
Som oftest er det i denne kråa jeg lander, elsker å sitte her for å kose meg med kaffe, handarbeid og vakre blomster. Holder på med noe spennende hekling for tiden og litt strikking blir det også innimellom.

2 kommentarer:

merete sa...

Det er så godt å ha en lun krok i solskinnet om det blåser litt kaldt, - og en luftig plassnår varmen er for intens!
Her var det koselig :-)

pip sa...

En hyggelig stemning der er i din krog, ser ud som et dejligt sted at sidde med håndarbejde, duften af nyvasket sengetøj, der har hængt ude, er noget af det bedste her om sommeren,ha en god søndag.