fredag 23. mai 2008

Sommerduk av Tumblere.

Vi har sett mye av solen her i Lofoten i de siste dagene, og med den kom lysten til å sy igjen, merkelig egentlig, en skal jo ikke sitte inne og sy når det er godvær...
Ja, ja, min unskyldning får være at det ble en sommer duk utav det hele.
Tumblere i forskjellige farger er morsomt å leke seg med, bruke litt tid på å sette dem sammen, ja også syingen da som jo er det morsomste..
Synes duken ble riktig så sommersøt, så da kan en jo bare vente på sommeren

20 kommentarer:

Inger sa...

Kjempeflott duk. Ser litt spennende ut å sy med tumblere. Har ikke prøvd det, men det må kanskje være en grei metode for å bruke opp rester.

Ha ei riktig fin helg.

Anonym sa...

Veldig sommersøt ja. Nydelig med blomstrete stoff - God idè!

God helg vennen!

merete sa...

Veldig sommerlig!
takk for kommentaren i bloggen min, - god helg!

Peg - Happy In Quilting sa...

Love your table runner the fabric are just so nice....Thank you so much for dropping by my blog.

Anonym sa...

For en koselig sommerduk og så mange fine stoffer du har brukt. Ha en fin helg!

[morgrethe] sa...

Ja den var nydelig.
Jeg synes tumbler er så fint. Jeg har skjært opp tumblere til et teppe med de styggeste stoffene mine.... gusj.... jeg har ikke begynt å sy enda, for jeg er redd det ikke blir fint. Det blir mest strikking hos meg for tiden.

Ønsker deg en fin og solrik helg;o)

Anonym sa...

Den var rett og slett lekker ! Nydelige farger du har valgt.

Alma Merethe sa...

Flott tumblerduk du har laget.

Ha ei fin helg!!

Anonym sa...

Heisann. Ja så var atter ei veke over og det går mot helg :) Eg er ute på mi ukentlige bloggbesøkrunde for å ønske deg ei god helg. Kjempe søt duk :)
Klem fra Ronille

Timotei sa...

Dette er en teknikk jeg aldri har prøvd, men ser jo nå at det må jeg gjøre! Riktig så fin ble duken. Jeg syr faktisk mer om sommeren enn om vinteren. Tror det har noe med lyset å gjøre. Syrommet mitt er nordvendt og det er mye koseligere å sitte der i lyse sommerkvelder enn på mørkeste vinteren.
Ønsker deg ei riktig fin helg!

Blåbærtua sa...

Rett å slett nydelig. Har aldri sydd tumblere. Må si jeg ble fristet... Utrolig flott fargevalg!
Ønsker deg en god helg!

Solstitches sa...

You table runner is beautiful.
I love the soft, pretty colours you used.
Thank you so much for visiting my blog and for your nice comments.
Margaret

Marit Johanne sa...

Nydelig sommerduk med flotte farger. Jeg har heller ikke prøvd meg på å sy med tumblere, syns det ser ut til å være så mye arbeid med alle de små delene! Men kunne jo prøve med en liten brikke i hvertfall. En får stadig inspirasjon til å prøve nye ting!

baremona sa...

En riktig så søt sommerduk! Vakre farger og tumblere er jo bare så fint! God helg videre!

Beertje Zonn sa...

Beautiful your table runner.
Kind regards,

Sonnja & Beertje Zonn
from the Netherlands

Vimsa sa...

Nusseli duk du har laga:) men det ser ikje enkelt ut,må nok være en krævanes duk å lage.
sommerduk:)

Tone Yvonne sa...

Så søt duk du har sydd!!
Den sier virkelig sommer :o)

Ønsker deg en strålende uke!!

LAPPEQURI sa...

Sommerlig og flott:-)
Håper sommeren kommer snart
Ha en kreativ uke:-))

Anonym sa...

Veldig søt og sommerlig duk! Og flott sydd, også! Takk for titten i bloggen din og ha en riktig god helg! :-)

Anonym sa...

Med denn duken ER jo sommeren allerede hos deg. Kjempefin!